بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

سلام دوستان عزیز ، تمامی سایتها و اپلیکیشنهای کسب درآمد که در این بلاگ گذاشته میشه تست شده و پرداختی دارن .در این بلاگ با سایتهای سرمایه گذاری واقعی ، سایتهای قطره ای ، سایتهای ماین آنلاین و آفلاین و اپلیکیشنهای جدید بیتکوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیتکوین کش ، دوج کوین ، ترون ، الکترونیوم ، پات کوین ، دیجی بایت ، پرکوین ، مونرو ، زدکش ، اتریوم ، بیت کر ، پرایم کوین ، بلک کوین و غیره آشنا میشوید. *** این حق شماست تا حداقل یک نوع ارزدیجیتال در والت و کیف پول خود داشته باشید ***

آخرین مطالب

انواع ترفندها متدها روشها راهها مسیرهای دریافت و داشتن ساتوشی بیتکوین ارزدیجیتال




earn bitcoin free



 

سلام دوستان گرامی

یه مقدمه و حرف دل اول من بگم

حدود یکسال هست که من در زمینه بیتکوین فعالیت دارم و اطلاعاتم رو هی دارم بیشتر میکنم ....

و با سایتهای زیادی مانند سایتهای کلیکی PTC و سایتهای مختلف دیگه کار کردم

و دیدم اکثر سایتهای کلیکی وقت تلف کردن هست ، اونم به این دلیل که فقط در ایران زندگی میکنیم وگرنه ایرانی ها و خارجی های خارج از کشور خیلی قشنگ دارن از این سایتها پول و دلار در میارن .


 ولی ما بدلیل تحریمات شدید و دیگری تغییر مدام آی.پی IP از سوی مخابرات خدمات بد مخابراتی نمیتونیم درست با این سایتها کار کنیم تاجایی که ، زمانیکه به برداشت میرسی یا میگن کشور شما تحریم هست یا فعالیتهایی رو دوباره جلوی پات میزارن که اگه بخوایی اونها رو انجام بدی 3 ماه دیگه زمان میبره تا بخوای چیزی عایدت بشه ...

در کل چیز بیخودی هست.

مگر اینکه سرمایه گذاری کنی که اونم ریسک هست ، خیلی ها اومدن دارن تبلیغ اینگونه سایتها رو میکنن ولی هنوز دنبال یک سایت دیگه ان تا اگر حساب کاربریشون مسدود شد بگن اشکالی نداره یکی دیگه داریم ...

 

ولی در بین این همه سایتهای کلاهبردار و اسکم 

افزونه هایی هست که واقعا دارن کار میکنن و نه مشکلی بابت کندی اینترنت دارن و نه تغییر آی.پی 

ونه مشکل با فیل تر شکن V P N نه با کشور ما ایران

و من اونهایی رو که خودم با ملیت ایرانی برداشت داشتم ازشون رو تو این پست وبلاگ میگم

تا زحمات دیگر دوستان حیف و میل نشه ...

 

من به این نتیجه رسیدم

اگر بخواید ساتوشی و بیتکوین بدست بیارید اونم مجانی و رایگان و سرمایه گذاری توکار نکنید

باید یک تیم و شبکه درست کنید تا همگی بچه ها در سایتهای واقعی کسب درآمد بیت کوین

فعالیت داشته باشن تا زودتر به درآمد بالا برسن.

 

انواع روشهای کسب درآمد از ارزدیجیتال بیتکوین


ما اگر بخوایم بیتکوین دار بشیم یا باید :

 

سرمایه گذاری و وارد بورس بشیم ( ریسک بالا ،اسکم بودن اکثر بازارها )

بخریم بزاریم کنار تا ببینیم کی قیمت میره بالا ( طمع میگیرد نمیفروشی بعد ضرر )

ریگ بستن و استخراج ابری ( هزینه گران و قیمت بالا برای خرید قطعات )

سایتهای بازی آنلاین ( 99% باخت و ازدست دادن بیتکوین هات)

سایتهای کلیکی قطره ای ( 80% اسکم )

سایتهای ماینیگ قطره ای (99% اسکم و کلاهبردارن)

افزونه های کلیکی قطره ای ( زمانبر مگر باداشتن تیم قوی )

افزونه های ماینینگ ( فشار سنگین بر سی.پی.یو و استخراج کند و خیلی کم )

نرم افزارهای ماینینگ ( قابلیت تنظیم فشار بر سی.پی.یو و استخراج 8 برابر بیشتر )

فروش فایل ارزشمند و دریافت بصورت بیتکوین ( امتحانش نکردم ولی دیدم )

 

دیگه چیزی زیر دستم نیومده تا اینجا براتون بگم ...


حتما حتما موقع ثبت نام و عضویت در سایتها 

یک ایمیل معتبر اصلی و یا یک شماره تلفن همراه معتبر فرعی 

برای من در تلگرام یا بفرستید به ایمیل من ،تا با شما در تماس باشم



آی.دی تلگرام من :


top_member_iranii@


ایمیل من :.


business.online@chmail.ir


در حال حاضر من با یک افزونه بنام  "بیتر.آی.او" روی مرورگر کروم سیستم خونگیم که آگهی بصورت کلیکی

میده فعالیت دارم و واقعی هست 4 الی 5 دفعه برداشت داشتم ازش بدون اینکه یک ساتوشی کارمزد ازم کم کنه.


لینک عضویت در سایت بیتر.آی.او



و افزونه دیگر بنام Crypto Tab Browser "کریپتو تب بروزر"

 که بصورت نرم افزار هست و کار ماینینگ "استخراج بیتکوین"

رو انجام میده رو من فعال میکنم

این نرم افزار یه مرورگر کروم اختصاصی درونش هست که میتونید باهاش بیتکوین 

نامحدود استخراج کنید . خوبیه نرم افزار اینه که سرعت ماینینگ 8 برابر بیشتر از 

خود مرورگر معمولی کروم هست و اینترنت خیلی پایینی مصرف میکنه که اصلا 

تو چشم نیست .

حتما حتما پست بعدی ما در رابطه با این نرم افزار رو بخونید .


لینک دانلود مستقیم نرم افزار کریپتو تب بروزر ماینینگ بیتکوین



اگر شما دوستان بجای فعالیت روی سایتهای کلیکی دلاری PTC "پی.تی.سی" که سریع حساب کاربری شما رو فیلتر و مسدود میکنه

روی این افرونه ها فعالیت کنید خیلی خیلی بیشتر از اینها میتونید کسب درآمد کنید

من یه یک دلاری هم به حسابم از سایتهای کلیکی و پی.تی.سی نیومد 

ولی از این افزونه ها چندین بار برداشتی داشتم به حساب بلاکچینم

تازه ارزشش هم به مراتب بیشتر از اصل دلاره



امیدوارم موفق باشید ...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی