بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

سلام دوستان عزیز ، تمامی سایتها و اپلیکیشنهای کسب درآمد که در این بلاگ گذاشته میشه تست شده و پرداختی دارن .در این بلاگ با سایتهای سرمایه گذاری واقعی ، سایتهای قطره ای ، سایتهای ماین آنلاین و آفلاین و اپلیکیشنهای جدید بیتکوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیتکوین کش ، دوج کوین ، ترون ، الکترونیوم ، پات کوین ، دیجی بایت ، پرکوین ، مونرو ، زدکش ، اتریوم ، بیت کر ، پرایم کوین ، بلک کوین و غیره آشنا میشوید. *** این حق شماست تا حداقل یک نوع ارزدیجیتال در والت و کیف پول خود داشته باشید ***

آخرین مطالب

اطلاعیه ، خبرمهم ، توجه ، اخطار ، 

به نصب کنندگان نرم افزار کریپتوتب بروزر ماینینگ بیتکوین و بوستر خنک کننده CPU




Ettelaeeyeh CryptoTab





به نام خدا

سلام دوستان و هموطنان فارسی زبان



امروز میخوام نکته ی خیلی مهمی رو برای شما بگم که تا حالا از هیچ جایی نه دیدید و نه شنیدید و بدونید و آگاه بشید تا از این امر مهم جلوگیری و اجتناب کنید؛


به جرات میتونم بگم هیچ کسی تا حالا این موضوع رو بیان و نگفته ،  تازه دارن بیشتر هم معرفیش میکنن و بیشتر کاربران ایرانی هم دانلود و نصبش میکنن دریغ از اینکه ... !!!


 

در سایتهای کسب درآمد ارز دیجیتالی بیتکوین و سایتهای تبلیغاتی و مخصوصا کانال های تلگرامی که روزبروز دارن توی این موضوع بیشتر میشن ، دارم میبینم که این نرم افزار رایگان ماینینگ بیتکوین ( استخراج بیت کوین ) کریپتوتب بروزر داره پخش و فراگیر میشه و اینکه این موضوع مهم نیست !!!


ولی ، ولی


نکته ی مهم اینجاست که برخی از دوستان آگاهانه یا غیر آگاهانه دارن نرم افزار دیگری رو تحت عنوان خنک کننده و بهبود دهنده سی.پی.یو CPU بنام بوستر "booster.zip" که نام یک فایل زیپ هست رو همراه با این نرم افزار منتشر میکنن.

میخوام تجربه ی خودم رو از این بابت با شما در میان بگذارم تا شما هم بدانید و به دیگران منتقل کنید ،


من نرم افزار کریپتو تب بروزر رو دانلود و نصب کردم ، اجرا هم کردم ، که هیچ مشکلی بابت نرم افزار وجود نداشت و مشکلی نبود

 بعد رفتم سراغ نرم افزار بعدی به اصطلاح خنک کننده و افزایش دهنده سرعت CPU بعد از دانلود فایل زیپ رو از حالت فشرده خارج کردم در همین حین آنتی ویروس من فایل رو قرنطینه کرد و بمن اخطاره مشکوک بودن فایل رو داد ولی من بازم اعتنایی نکردم و فایل رو از قزنطینه آنتی ویروس خارج کردم و فایل به نام "NsCpuCNMiner64" رو اجرا کردم.


 در زمان اجرا ، پنجره ای باز شد همانند محیط داس ( دوره های قبل از ویندوز ) و بعد از 15 ثانیه دیدم فایروال ویندوزم هم این فایل اجرایی رو مسدود و فیلتر کرد و فایل رو بعنوان فیشینگ و جاسوسی خواند بعد من سریع پنجره رو بستم ولی باز متوجه نشده بودم که چه اتفاقی افتاده بود.


دوستان اینجا رو توجه کنید ؛

من دوباره فایل رو اجرا کردم و محتوای داخل رو خوندم وتا نوشته XMR رو دیدم سریع از نوار ابزار ویندوز"راست کلیک" بعد استارت تسک منیجر  Start Task Manegerرو انتخاب کردم و از تب آن گزینه پرفورمنس Performance رو زدم دیدم چشمت روز بد نبینه CPU سی.پی.یوم چسبیده به سقف ، همانطور که در تصویر میبینید ، وسریع دوباره پنجره رو بستم .


CPU Booster




نظر و عقیده من از این برنامه به نام بوستر و خنک کننده سی.پی.یو : این فایل یک مخرب و جاسوس بدافزار هست که بعد از مدتی سیستم شما رو ازکار میندازه و اینکه خود این نرم افزار داره ارز دیجیتال مونرو XMR رو استخراج میکنه نه اینکه CPU سیستم شما رو خنک کنه !!!! 


شما میتونید این حروف XMR رو در اینترنت جستجو کنید تا ببینیید و بدونید من چی میگم ، حتی محتوای داخل کادر رو بخونید.


بعدش فن و خنک کننده های کامپیوتر جزء قطعات مکانیکی هستن و اینکه اگر هم نرم افزاری در این خصوص باشه خیلی برنامه هایی با حجم سبک مانند 1 الی 2 مگابایت و گرافیکی ساده دارن و فقط میزان دما ، عملکرد فن ، سرعت فن و مموری رو نشان وکنترل میکنن که من بهترین رو برای شما بعد از گشت وگذار در اینترنت پیدا کردم .


(به جای دانلود بوستر مخرب و جاسوس جهت خنک کردن سی.پی.یو که برنامه ای جهت استخراج ارز دیجیتال مونرو هست،  برنامه ی اسپیدفن "SpeedFan" رو دانلود کنید من لینک دانلودمستقیم رو در زیر همین مطلب میزارم.)

 

خلاصه کلام : نرم افزار استخراج بیتکوین کریپتو تب بروزر هیچ مشکلی نداره و نه آنتی ویروس باهاش کار داره 

و نه فایروال ویندوز

ولی فایل زیپی همراه با نرم افزار کریپتوتب که نامش بوستر هست یه جاسوس افزاره و مخرب .

 

 

نکته بعدی دوستان درمورد گت بوست "Get Boost"

 

گزینه و دکمه گت بوست که داخل نرم افزار کریپتو تب هست فقط لینک با آدرس شما و لندین پیج

( صفحه فرود ) برای دعوت از دوستان و زیرمجموعه گیری میده نه نرم افزار خنک کننده و چیز دیگه ای و این فایل بوستری که همراه با این دارن منتشرش میکنن  اصلا مال کریپتوتب نیست و یک برنامه نویس خدانشناس اینکار رو کرده تا شماها نصب کنید و براش مونرو جمع کنید ... آگاه باشید.


شما دوستان اگر مانند من میل به استخراج و جمع آوری بیت کوین این ارز دیجیتالی دارید که روزبروز شاهد افزایش قیمت آن هستیم در سایت کریپتوتب بروزر عضو بشید باخیال راحت به همراه این برنامه هایی که من به شما میدم از همین جا هم دانلود کنید نه جای دیگه :


عضویت و دانلود برنامه استخراج بیت کوین از سایت کریپتوتب...




دانلود مستقیم برنامه کریپتوتب بروزر از همین جا...




دانلود مستقیم خنک کننده CPU "اسپیدفن""SpeedFan"

 



دوستان اگر دیدید نرم افزار کریپتوتب بروزر با بالا اومدن ویندوز فعال میشه برنامه ای هست 

بنام "StartUp Organizer" دانلود و نصبش کنید بعد تیک کریپتو تب بروزر 

رو بردارید دیگه با بالااومدن ویندوز برنامه فعال نمیشه .



باتشکر از شما همراهان همیشگی بلاگ ارن بیتکوین



نظرات  (۳)

سلام بابت مطالب آموزندتون ممنونم
پاسخ:
سلام دوست خوبم
خواهش میکنم ، خوشحالم مورد پسند شما قرار گرفته ...
سلام سایت خوبی داری اینم وبلاگ منه ببین ایرادی ندارددرضمن من بارم2 وسیپیو2 ازمادربردگیگادارم سایت ماین کریپتوراپیش میرم وکمابش به سیپیواستراحت میدم چون تاصددرصدبالامیرودمیخواستم بپرسم ایاتاثیربدنداردبرای سیپیو
alirn1351.mihanblog.com   کسب درامد
پاسخ:
سلام دوست عزیز
اگر شبها که میخوابید رو اختصاص بدید فقط به برنامه خوبه چون هم هوا خنکتره و هم کاری با سیستم ندارید و بیشتر ماین میکنه ... البته این برنامه به هیچ وجه روی گوشی پیشنهاد نمیشه و اگر هم برای سیستم خونگی مصرف میکنید حداقل سیستمتون 8 هسته ای باشه ... البته بهترین روش استخراج ابری هست که من دارم انجام میدم .
مشاوره در تلگرام :
top_member_iranii@

سلام روش ابری چجوریه؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز
استخراج ارزهای دیجیتال بوسیله سرورهای قدرتمند رو روش های ابری میگن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی