بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

بدست آوردن و کسب درآمد از بیتکوین و دیگر ارزها

بدست آوردن بیت کوین

سلام دوستان عزیز ، تمامی سایتها و اپلیکیشنهای کسب درآمد که در این بلاگ گذاشته میشه تست شده و پرداختی دارن .در این بلاگ با سایتهای سرمایه گذاری واقعی ، سایتهای قطره ای ، سایتهای ماین آنلاین و آفلاین و اپلیکیشنهای جدید بیتکوین ، لایت کوین ، دش کوین ، بیتکوین کش ، دوج کوین ، ترون ، الکترونیوم ، پات کوین ، دیجی بایت ، پرکوین ، مونرو ، زدکش ، اتریوم ، بیت کر ، پرایم کوین ، بلک کوین و غیره آشنا میشوید. *** این حق شماست تا حداقل یک نوع ارزدیجیتال در والت و کیف پول خود داشته باشید ***

آخرین مطالب

کسب درآمد ارزی و دلاری از اجاره کردن دستگاه ماینر و دریافت سود روزشمار بالا بدون ریسک و زحمت  

 

سایت محبوب و معتبر ایران کوین ماین 

 

 

 

 

Iran Coin Mine

 

 

 

سلام به دوستان عزیز و فارسی زبان ها در کل جهان

من بعنوان یک کاربر در این سایت ، طی 3 ماه از فعالیتم و دریافت سود از این سایت 

می تونم اینو بگم خداییش اولین سایتی بوده که تونستم بهترین درآمد اینترنتی رو از آن در بیارم ( حتی بدون زیرمجموعه ) و یک سایتی هست که میشه گفت :

 

100 در 100 پیشرفت و موفقیت خودتون رو میتونید درآن ببینید ....

 

همانطور که در تصویر بالا میبینید من درحال حاضر 8 ماینر یا همون پلن فعال دارم البته پلنهای مختلف با سوددهی مختلف

چون در سایت 10 مدل پلن داریم از p100 تا p1000 که هر چه پلن بالاتر رو انتخاب کنید درصد سوددهی بالاتر میره .

و اینکه پیش بینی درآمد روزانه من حدود 3 دلار میشه که به تومان خودمون هم محاسبه شده ...

 

در کل ایران کوین ماین سایت بسیار محبوب و خوبی هست به دوستانی که میخوان ماینر اجاره کنند یا استخراج ابری ارزدیجیتال انجام بدهند 

من این سایت رو بهشون پیشنهاد میکنم .

 

دوستان این سایت از یک سطح زیرمجموعه بهتون پورسانت میده یعنی هرمی نیست ...

 

و اینکه در تمامی سایتهای کسب درآمد لینک زیرمجموعه گیری هست ولی اجبار در گرفتن زیرمجموعه در این سایت نیست 

 

چون خودتون بصورت انفرادی هم میتونید از این سایت کسب درآمد کنید ....

 

با گوشی موبایل هم میتونید وارد سایت بشید و ماینرها رو نظارت و مدیریت کنید.

 بهترین کاری که من دوست دارم .... 

 

من در این سایت هم واریز داشتم ، هم برداشت داشتم و هم سود کردم و هم از سودهام به زیرمجموعه هام دادم برای پلن فعال کردن ... پس اگر زیرمجموعه من شُدید در تلگرام پیام بدید تا حتما قدم بعدی برای ساخت بهترین والت و ارسال ارز دوج رو بهتون بگم ....

 

 

 

لینک ثبت نام در سایت ::

ایران کوین ماین

 

 

 

 

 

ویدیویی از داشبورد و اکانت من در سایت جهت آشنایی بیشتر با سایت و پلن ها

کلیک کنید ....

 

 

دوستان خواهشی که ازتون دارم اینه ، خیلی ها میان و میگن سایت الیمپ چجوره، یا بهمون پیشنهاد شده 

دوستان عزیز سایت الیمپ یک سایت پیش بینی ارز هست و کارش هم درسته ...

ولی ولی ،، لازمه فعالیت در این سایت داشتن ، دانش و علم مخصوص به خودشه که 90% ملت از آن بی خبرن ...

پس بی گُدار به آب نزنید که سرمایه تون به فنا میره و گول تبلیغات بزرگ اینترنتی رو نخورید!!!

 

 

کانال تلگرامی من ::

top_member_irani@

 

 

مشاوره جهت راهنمایی بیشتر اگر مشکل داری :

top_member_iranii@

 

 

 

 

موفق و پرسود باشید ...

نظرات  (۱)

  • وحید تلخابی
  • سلام . ممنون از مطالب خوبتون 
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    خواهش میکنم ...
    خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی